środa, 5 kwietnia 2017

Wokół łóżka

Od dłuższego czasu zbieram się, żeby opublikować post (jeszcze przed świętami, żeby nie było, że tylko od święta piszę!) .. W końcu się udało i zdążyłam :) Wybaczcie tę długą ciszę, ale jakoś tak... życie zbyt szybko płynie... 
Dziś zatem kilka zdjęć z mojego ulubionego miejsca w domu - naszej małej sypialni. Jest jednak na tyle przytulna, że bardzo lubimy tu odpoczywać. Nasze koty zresztą też ;)

Niedługo święta, więc pewnie coś znowu napiszę ;)
Pozdrawiam wszystkich zaglądających!






18 komentarzy:

  1. Bardzo klimatyczna sypialnia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie i przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsce do odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. baaardzo przytulna. idealne miejsce do zaszycia się z książką i herbatką,

    OdpowiedzUsuń
  5. Przytulnie w tej Waszej sypialni. Aż bym się chyba cieszyła, jakbym złapała jakieś przeziębienie, gdybym bym miała taki kącik. Z przyjemnością wylegiwałabym się bez wyrzutów sumienia w takim łóżku, z książką w ręce i kotem przy boku :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatycznie. Taka oaza wyciszenia i zapomnienia o bożym świecie.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) zamknąć się tu z książką, bez tv, tylko z kotem na poduszce obok (albo trzema hihi) :)

      Usuń
  7. Własna sypialnia ...tia...
    U Ciebie jak zawsze pięknie i przytulnie. Bardzo mi odpowiada, niewymuszony styl Twojego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przytulnie :) Sama zmieniam właśnie materac do spania i pociągnęło mnie to troche do małej rewolucji w sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj wokół łóżka faktycznie dzieje się zazwyczaj bardzo dużo. U mine teraz stoi nowe łóżko https://senpo.pl/lozka/lozka-180x200 i póki co staram się utrzymać porządek. Jednak znając siebie zaraz będzie dookoła łóżka pełno innych gratów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne łóżko i aranżacja, chociaż za dużo nie jest udostępnione ;). Ja teraz też zabieram się za remont mojej sypialni i tak zastanawiam się nad tym materace producent sklep, które najlepsze oferuje? Jak dopasować odpowiedni materac dla siebie? Może macie dla mnie jakieś porady?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)