sobota, 7 stycznia 2017

Nowości na nowy rok

Długo szukałam szafki idealnej pod telewizor. Wcześniejsza była od początku tymczasową. W końcu znalazłam. Idealną rozmiarem i stylem. To stary mebel z lat 50. (właściwie toaletka - bo ma do kompletu duże lustro, które zdemontowaliśmy i które zamierzam wykorzystać w innym miejscu).
Pierwotnie drewniane, mało efektowne uchwyty zamieniłam tylko na porcelanowe biało-czarne gałeczki (Regałka) i teraz mam super szafkę rtv przykuwającą uwagę! Na dodatek jest bardzo pojemna i pomieściła mnóstwo rzeczy!






A co jeszcze z nowości?
Doczekałam się w końcu stolika kawowego, którego w naszym livingroomie stanowczo brakowało. Wystarczył spory kawał drewnianego pnia i trzy kółeczka! Voilà!





Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

37 komentarzy:

  1. Kultowy mebelek! Wygląda fantastycznie, tak samo zresztą stoliczek :-) wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super się Wam trafiło, mebelek pierwsza klasa, a stolik tez najwyraźniej dobry, bo zaakceptowany przez najważniejszego domownika ;))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaakceptowany, tylko przywłaszczony hhih ;) dziękuję Ula :)

      Usuń
    2. no tak, zapomniałam, koty zawsze przywłaszczają u nas na ten przykład maja na przywłaszczeniu przez 3/4 doby kanapy sztuk dwie plus dwa fotele i 6 krzeseł ;)

      Usuń
    3. Dużo kotów macie hihihi ;)

      Usuń
  3. Chciałabym w przyszłości też wymienić stolik pod telewizor. Marzę o podobnym. Może komódka z lat 60-tych? Te gałeczki dodały Twojemu mebelkowi jeszcze większego uroku. Pomysł ze stolikiem z pnia rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna szafeczka, lubię ten styl. Przepięknie mieszkasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta szafeczka, bardzo modna i efektowna. Z drugiej strony cudowny stoliczek sobie wypatrzyłaś:) Mi też się coś w tym stylu od dawna marzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoliczek zrobił mi mąż :) dziękuję Zuziu :)

      Usuń
  6. Szafka pod telewizor piękna! Aż dziw, że w takim stanie się zachowała, bo z posta wynika, że nie wymagała specjalnych zabiegów poza wymianą uchwytów. A uchwyty? Wierzyć się nie chce, że taka drobna rzecz, a tyle uroku może dodać. Świetnie je dobrałaś. Szkoda tylko, że nie zamieściłaś zdjęcia mebelka "przed" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko blat miała mocno zniszczony (jakieś plamy, odznaczone kółka, przetarty lakier) - dlatego wymagał szlifowania. Reszta - stan dobry. Właściwie nie bylo co fotografować przed - ot, drewniane gałeczki i tyle :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękny mebelek, zazdroszczę. I ciekawi mnie gdzie ustawisz lustro. U mnie szafka rtv też tymczasowa już 2 lata. Ale też nadal nie mam tego czegoś co będzie strzałem w 1O. U Ciebie jak zawsze pięknie Kochana (: buź, isz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Lustro zawiśnie w przedpokoju - jest większe od obecnego i będzie mi tam lepiej pasować :)
      Powodzenia w poszukiwaniach szafki idealnej! :) Buźka

      Usuń
  8. stolik kawowy skradł moje serce, przyznaję - idealnie pasowałby i w naszym saloniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny mebel. z nowymi uchwytami wygląda rewelacyjnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szafka ma swój styl, nikt nie będzie miał takiej drugiej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie jak zawsze! Wnętrze z duszą :-). Gałeczki uwielbiam, sama bym gdzieś takie ozdobne umieściła, ale kiedy odnawiałam meble, nie pomyślałam, żeby pozbyć się dwóch dziurek i zrobić z nich pojedyncze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie się prezentuje nowa szafka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna szafeczka idealnie dopasowana a gałeczki dodały pięknego, osobistego sznytu. Co do pniaka - idealny- mam do takich cudów słabość !!! Super wszystko. Czekam na lustro z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie jest ...wszystkiego dobrego Elle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna szafka, stolik, zdjęcia :) Szczęścia życzę! I zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zakup, szafeczka idealnie się wpasowała, a stoliczek z pieńka, nie wiem co bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest, po prostu! :) Uściski! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka sama szafka jest u moich dzieci, spadek po moich teściach.Dzieciom spodobała się i zagospodarowały ją również pod tv.Właściwie to jest to cały komplet-ta szafka, która była toaletką,szafa trzydrzwiowa,łoże podwójne, mały okrągły stoliczek i dwa niskie, okrągłe siedziska.Komplet nazywał się"złota brzoza".Faktycznie pochodzi z lat 50-tych ubiegłego wieku.Do tego był komplet stołowy, z którego ostał się jeszcze kredens z nadstawką.Są to już teraz meble z duszą!Ciesze się,że nie pozbyliśmy się tych mebli, bo teraz część z nich służy mojej rodzince.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka sama szafka jest u moich dzieci, spadek po moich teściach.Dzieciom spodobała się i zagospodarowały ją również pod tv.Właściwie to jest to cały komplet-ta szafka, która była toaletką,szafa trzydrzwiowa,łoże podwójne, mały okrągły stoliczek i dwa niskie, okrągłe siedziska.Komplet nazywał się"złota brzoza".Faktycznie pochodzi z lat 50-tych ubiegłego wieku.Do tego był komplet stołowy, z którego ostał się jeszcze kredens z nadstawką.Są to już teraz meble z duszą!Ciesze się,że nie pozbyliśmy się tych mebli, bo teraz część z nich służy mojej rodzince.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna szafka.. idealnie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, super. Uwielbiam takie klimqaty

    OdpowiedzUsuń
  22. Szafka jest przepiękna! I w jakim dobrym stanie.
    Zazdroszczę zakupu - nigdy nie umiem znaleźć nic używanego, co by a) nie śmierdziało, b) nie rozłaziło się od wilgoci, c) nie było pokryte dziwnymi plamami.
    Gałki jeszcze podkręciły wygląd.
    Śliczna jest.
    A co tam, popatrzę sobie jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A jaki ładny rysunek drewna na tych szufladach!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stolik pod kawę :) A kawę u nas zaparzamy na smacznej przefiltrowanej wodzie :) Mamy filtr na ujęciu wody w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie szafka prezentuje się idealnie. Warto poświęcić trochę więcej czasu, aby znaleźć mebel, który wpisze się doskonale w nasze wnętrze.
    https://akord-meble.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)