czwartek, 13 października 2016

Jeseń

Kilka osób ostatnio przywoływało mnie do porządku w kwestii postów na blogu, więc piszę. Dopiero zauważyłam, że ostatni wpis był na początku sierpnia. Wstyd, wstyd... Lato tak szybko minęło, czas pędzi do przodu i za chwilę spadnie śnieg (właściwie to mój zeszłotygodniowy wyjazd w Bieszczady pokazał, że w niektórych miejscach naszego kraju już spadł!).. 
Zostawiam Was z kilkoma obrazkami z naszego pokoju do pracy, gdzie niby niewiele zmian, ale kilka gadżetów wystarczyło, żeby miejsce wyglądało zupełnie inaczej.







Pozdrawiam zaglądających i cierpliwie czekających ;)
Elle

40 komentarzy:

  1. Oj czekałam Ci ja niecierpliwie na ten post;)Mapa i globus miodzio.Uwielbiam u Ciebie wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ado :) strasznie mi miło, że jak zawsze jesteś - mimo moich zaniedbań bloga :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Cudownie! W końcu się doczekałam:))
    Pozdrowienia ślę!

    OdpowiedzUsuń
  3. No jestes :) uroczy kącik!
    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      no trochę zabałamuciłam z tym blogiem ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetny klimat. Uwielbiam takie dodatki dla globtrotera :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie klimatyczne detale! Globus, mapa, walizki.... Ktoś tu chyba tęskni za przygodami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło, że byłam jedną z tych osób :D)
    Wiesz, że uwielbiam Twoje zdjęcia i bardzo mi się nie podobają tak długie przerwy w blogowaniu! Proszę się poprawić panienko! :)))
    Cudny kącik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, ale wiesz jak to czasem bywa.. gdzieś mi nie po drodze do tego bloga :)
      Obiecuję się postarać ;)

      Usuń
  7. Super gabinecik! Zwłaszcza mapa i globus :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne czarne krzesło, a roślinki w butelce skradły moje serce, coś wspaniałego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w butelce rośnie mech przyniesiony z lasu :)

      Usuń
  9. Witaj :)

    Ostatnio miałam jeszcze dłuższą przerwę. Czasem niestety odpoczynek konieczny bo wena idzie do lasu na borówki. Bardzo fajny pastelowy blog. Podoba mi się. Fantastico.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) odpoczynek potrzebny, a ja też nie lubię tworzy postów na siłę - żeby "zapchać dziurę" :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ileż skarbów na tych zdjęciach widzę, ileż rzeczy chętnie do siebie bym przytachała...;p Pięknie jak zwykle, uwielbiam Twój klimat. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Uwielbiam stare i kolorowe mapy na ścianach. Świetnie współgrają z roślinami, tak jak u Ciebie. Śliczny i klimatyczny pokój :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle lubię mapy :) dziękuję!

      Usuń
  12. Też byłam w Bieszczadach kilka dni temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz.. może się minęłyśmy gdzieś ;)

      Usuń
  13. Zupełnie jakbym czytała mój post! Z tym, że u mnie ostatnia aktualizacja odbyła się, aż w kwietniu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam taki klimat miejsc i dlatego pokój syna to właśnie mapy, globusy stare liczydło, kufry i walizki ... i teraz tam chętnie wszyscy siedzimy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam te cudowne gadżety w pokoju Twojego syna :)

      Usuń
  15. Pięknie wyszło i te walizki-świetny klimat wprowadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj przyjemny, jesienny dzień - już widać za oknem jesienne kolorki, warto wybrać się na spacer :) Wyjątkowo ciekawy blog, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale i tak kocio najważniejszą formą ozdoby jest !

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu, Twoje mieszkanie jest jednym z moich ulubionych blogowych wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło Kamilko :D

      Usuń
  19. mieszkanie pełne cudownych detali :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)