poniedziałek, 22 września 2014

Świecące kule

Jeśli lubicie nastrojowe, delikatne światło to Cotton Ball Lights są właśnie dla Was.
Z najnowszej kolekcji by Pretty Pleasure wybrałam miętowy zestaw Marine. Kolory skomponowane przez Agnieszkę są przepiękne. Doskonale wpasowały się w moje wnętrza oraz nadchodzącą wielkimi krokami jesień. Miło będzie zapalić takie światełka w długie, chłodne wieczory. Polecam!


Dwa odcienie minty, szary, biały i czarny - to właśnie kolekcja Marine.




"Mam chrapkę na te piłeczki!"



Pozdrawiam ciepło!
Wasza Elle

94 komentarze:

  1. ostatnio chciałam napisac ze do tego wnętrza proponuje zakup kulek a tu prosze sa...wspaniale:)
    ja mam już dwa komplety i właśnie myślę by domówić miętowe a schować czerwone.....
    miłego popołudnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają piękne kolory. Polecam z pełną odpowiedzialnością :)

      Usuń
    2. oj piękne prawda.....:)

      Usuń
  2. Widzę moją nową poduszkę pofarbowaną na zielono!!! :D))))) ale zaraz zaraz, przecież leży obok mnie, więc jak to? Zaczynam się bać :D))) A kule przepięknie wpasowały się w Twoje klimaty, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) i do tego wykonana tą samą techniką co Twoja hihihi ;)

      Usuń
  3. Tereska rośnie w oczach, jest śliczna.
    Kule są śliczne ,dzisiaj jest pochmurno i deszczowo a zapalone kule /mam szare i białe/ dają nastrój ciepła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) i u mnie się świecą robiąc nastrój :)

      Usuń
  4. Strasznie podobają mi się te lampki ale nie mogę zdecydować się co do ich koloru, więc jeszcze nie kupiłam sobie:)))
    Twoje są piękne i pasują idaelnie do Twojego wnętrza. Cudowne zdjęcia! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest z czego wybierać, więc trudno się zdecydować - to fakt :)

      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękny zestaw kolorystyczny :-). Ja mam turkusowo-szare i jeśli dodatki są akurat w turkusie, to takie kulki są nałożone na lampki, natomiast w czasie bożonarodzeniowym, kiedy dodatki są czerwone, chowam turkusowe kulki i wymieniam je na szare.
    Tutaj galeria z szarymi: http://deccoria.pl/galeria,id,105130,1,zimowo-swiateczne-dodatki.html

    Tereska nie próbuje ich użyć do zabawy? Moje szare zostały sobie przywłaszczone przez kota ;-).
    I jeszcze jedna rzecz: bardzo szybko te oryginalne lampki się zepsuły i teraz mam takie zwykłe choinkowe zamienniki ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! jak Ty pięknie mieszkasz! Wspaniale udekorowałaś pokój tymi kulami :) a wszystko takie dopracowane do najmniejszego szczegółu :) cudnie!
      Sprytnie z tymi wymienianymi kulami :)

      Tereska próbowała, ale jak się okazało, że nie można wziąć sobie jednej piłeczki do turlania po podłodze, to zrezygnowała :)

      Usuń
  6. Piękne! I jak dobrze pasują do tej zielonej poduchy!
    A zdjęcia... marzenie :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poducha zrobiona specjalnie pod kolor kul :)
      Uściski Marto!

      Usuń
  7. Piękne i ja chyba końcu się skusze na te kule!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a kule polecam - bardzo fajny nastrój tworzą, a jak zgaszone, to też urokliwa dekoracja :)

      Usuń
  8. Właściwie to pasują do każdego mojego pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj mam ochote na te kuleczki już bardzo długo, chyba pora kupic. Fajowe kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. kicia ma chrapkę na te piłeczki a ja mam chrapkę na te świecące kule ;)
    każdy ma inne priorytety ;)
    super się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez chętnie widziałabym je u siebie.pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie :)
      ja bardzo długo się na Cotton Ball Lights czaiła :)

      Usuń
  12. Przepiękne zdjęcia, nie mogę się wręcz napatrzeć na te twoje aranżacje:)) Ten zestaw zdecydowanie również i moje serce podbił:) Pozdrawiam Cię serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ograniczoną kolorystykę w domu, więc i wybór kul był dość oczywisty :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. cudne!!pierwsze miejsce na liście zakupów do nowego domu ;) kij ze zlewem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co! ;) hihi po co Ci zlew?! ;)
      Ale kule polecam - są świetne :)

      Usuń
  14. Kulki są ,,zaraźliwe,,...ale nie dziwota . kiedy siostra zobaczyła rozświetlony pokój Oli zamówiła podobny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mój wyymarzony zestaw!!! ojjjj kiedyś go kupię. buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw rzeczywiscie jak stworzony na specjalnie zamówienie dla ciebie.. Super wyglada :) Ja dzis tez na balkonie pokazałam moj drugi zestaw kulek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O :) na balkonie też muszą wyglądać rewelacyjnie :)

      Usuń
  17. stworzą klimat, z pewnością....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie udało mi się sfotografować ich szerzej w wersji rozświetlonej - chyba nie umiem - efekt zdjęć był niezadowalający mnie. Dlatego pokazuję tu głównie za dnia - zgaszone :)

      Usuń
  18. No kochana, ależ się cieszę! Piękne zdjęcia zrobiłas - no ale tego to byłam pewna na 10000% <3

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko! Popatrz jak pięknie to skomponowałaś :)
      Buziaki!

      Usuń
  19. Jak pięknie u Ciebie. Trafiłam z fanpage Cottonballs i zostaję, bo niezwykle mi się u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło - witam Cię serdecznie w moich skromnych progach i zapraszam dalej :)

      Usuń
  20. fantastyczna kolorystyka! buźka

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozdrowienia dla przystojnego kociaka, kule rzeczywiście świetne i za mną chodzą juz od dłuższego czasu, więc może w tegoroczne święta zagoszczą w moim domu. Słodkie życie w Paryżu też stoi u mnie na półeczce :) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kule podkreślają klimat. Wszystko gra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) uwielbiam je zapalać wieczorami :)

      Usuń
  23. Uwielbiamy te kule :) mamy je w pokoju Zo i zasypiamy przy nich :) klimatycznie tu u Ciebie i chyba usiądę na dłużej - jeśli można!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie :) proszę się rozgościć :)

      Usuń
  24. Super wyglądają w Twoich wnętrzach, a światło faktycznie z nic bardzo przyjemne ( choć u nas same białe ) w sam raz na jesień
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na białe też miałam ochotę :) Może kiedyś sprawię sobie jeszcze jeden komplet :)
      Serdeczności :)

      Usuń
  25. Rzeczywiście ta zieleń pięknie się komponuje z biało-szarym wnętrzem! A kule cudowne... u nas już od bardzo dawna wiszą pod belką ledowe lampki, ale kule są jeszcze piękniejsze, a na Twoich zdjęciach wyglądają BOSKO!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne te kolorki droga Elle ale kicia jeszcze sliczniejsza!!!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te swietlne kule, a jesiennym czasem jeszcze chetniej bede je zapalac :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w chłodne wieczory wpasowują się idealnie :)

      Usuń
  28. Piękne są a i nową poduszkę widzę? Pasuje idealnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a poduszka ze starego sweterka uszyta :)

      Usuń
  29. Wyglądają fantastycznie! Już kiedyś miałam na nie chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W końcu i u Basi zamieszkały ;) piękne są!!! i jak ładnie Ci się z tą poduszką komponują :D moje od jakiegoś czasu wiszą w oknie i czasem ktoś rzuci komentarz, że mamy świąteczne światełka - cały rok? ;) taaa...
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne sa a w szcegolnosci te pastelowe kolory:) ja takowe posiadam ale w wersji szaro bialej,wieczorowa pora prezentuja sie wysmienicie tworzac uroczy nastroj:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastic pictures, fantastic decoration, fantastic colours! Your are great!!!
    Have a wonderful fall
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne są te świecące pyszności :)
    Zauroczona jestem nimi już od dawna i główkuję nad zestawem kolorystycznym idealnym dla mojego wnętrza.
    Pozdrawiam i gorąco zapraszam z rewizytą :)
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów tam pod dostatkiem - każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  34. Przepiękne zdjęcia a te barwy wprost rewelacyjne, nie mogłam oderwać wzroku. Serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za jak zawsze przemiłe słowa :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  35. uwielbiam kulki" kotonbalsów" i ciągle myślę,gdzie by im tu miejsce znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ...dwa odcienie mięty, a nie minty ;)
    Bardzo tu u Ciebie przyjemnie, przejrzyście (sama mam białe tło bloga i nie wyobrażam sobie, bym zastąpiła je jakąkolwiek grafiką - bardzo mnie drażnią). Dołączam do czytelników :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. cotton ball lights są najlepsze na świecie!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. O kuleczkach Cotton jeszcze marzę i wierzę na słowo że dają one cudne światło :)
    Piękna poducha!:) Świetny ma kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie ma co ukrywać, tych kul to ci baaaardzo zazdroszczę! Od dawna mam na nie wielką ochotę!
    Wszystko wspaniale dopasowane i stonowane, a poducha dodaje kropki nad "i" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam je :) w naszym blogowym kręgu one są bardzo popularne, ale "normalny" (hihihi) człowiek ich nie zna i robią zawsze wielkie wrażenie, gdy ktoś do mnie przychodzi :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)