czwartek, 13 października 2016

Jeseń

Kilka osób ostatnio przywoływało mnie do porządku w kwestii postów na blogu, więc piszę. Dopiero zauważyłam, że ostatni wpis był na początku sierpnia. Wstyd, wstyd... Lato tak szybko minęło, czas pędzi do przodu i za chwilę spadnie śnieg (właściwie to mój zeszłotygodniowy wyjazd w Bieszczady pokazał, że w niektórych miejscach naszego kraju już spadł!).. 
Zostawiam Was z kilkoma obrazkami z naszego pokoju do pracy, gdzie niby niewiele zmian, ale kilka gadżetów wystarczyło, żeby miejsce wyglądało zupełnie inaczej.







Pozdrawiam zaglądających i cierpliwie czekających ;)
Elle

42 komentarze:

  1. Oj czekałam Ci ja niecierpliwie na ten post;)Mapa i globus miodzio.Uwielbiam u Ciebie wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ado :) strasznie mi miło, że jak zawsze jesteś - mimo moich zaniedbań bloga :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Cudownie! W końcu się doczekałam:))
    Pozdrowienia ślę!

    OdpowiedzUsuń
  3. No jestes :) uroczy kącik!
    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      no trochę zabałamuciłam z tym blogiem ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetny klimat. Uwielbiam takie dodatki dla globtrotera :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie klimatyczne detale! Globus, mapa, walizki.... Ktoś tu chyba tęskni za przygodami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło, że byłam jedną z tych osób :D)
    Wiesz, że uwielbiam Twoje zdjęcia i bardzo mi się nie podobają tak długie przerwy w blogowaniu! Proszę się poprawić panienko! :)))
    Cudny kącik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, ale wiesz jak to czasem bywa.. gdzieś mi nie po drodze do tego bloga :)
      Obiecuję się postarać ;)

      Usuń
  7. Super gabinecik! Zwłaszcza mapa i globus :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne czarne krzesło, a roślinki w butelce skradły moje serce, coś wspaniałego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w butelce rośnie mech przyniesiony z lasu :)

      Usuń
  9. Witaj :)

    Ostatnio miałam jeszcze dłuższą przerwę. Czasem niestety odpoczynek konieczny bo wena idzie do lasu na borówki. Bardzo fajny pastelowy blog. Podoba mi się. Fantastico.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) odpoczynek potrzebny, a ja też nie lubię tworzy postów na siłę - żeby "zapchać dziurę" :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ileż skarbów na tych zdjęciach widzę, ileż rzeczy chętnie do siebie bym przytachała...;p Pięknie jak zwykle, uwielbiam Twój klimat. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam stare i kolorowe mapy na ścianach. Świetnie współgrają z roślinami, tak jak u Ciebie. Śliczny i klimatyczny pokój :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Też byłam w Bieszczadach kilka dni temu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zupełnie jakbym czytała mój post! Z tym, że u mnie ostatnia aktualizacja odbyła się, aż w kwietniu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam taki klimat miejsc i dlatego pokój syna to właśnie mapy, globusy stare liczydło, kufry i walizki ... i teraz tam chętnie wszyscy siedzimy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam te cudowne gadżety w pokoju Twojego syna :)

      Usuń
  15. Pięknie wyszło i te walizki-świetny klimat wprowadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj przyjemny, jesienny dzień - już widać za oknem jesienne kolorki, warto wybrać się na spacer :) Wyjątkowo ciekawy blog, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale i tak kocio najważniejszą formą ozdoby jest !

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu, Twoje mieszkanie jest jednym z moich ulubionych blogowych wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  19. mieszkanie pełne cudownych detali :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. We are The Best IT Solution Company in Pakistan and provides fully featured technology to optimize performance.

    IT Management Support

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie urządzone biuro. Biurko niewielkich rozmiarów, które sprawdzi się do pracy przy komputerze to świetny wybór, aby zaoszczędzić przestrzeń i zapewnić sobie wygodę pracy.
    https://fly-desk.com/biurko-regulowane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)