sobota, 10 września 2011

Pod Jaworem

Witajcie po dłuuuugiej przerwie :)

Czas ucieka, wiele się u mnie dzieje, zajęć przeróżnych mnóstwo, tak, że czasem trudno mi wygospodarować choć chwilę na napisanie kilku słów... Ale dziś już muszę :) Iwoja zrobiła mi piękną niespodziankę i ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu przysłała mi prezenty: zapachową saszetkę ukrytą pod uroczą sukieneczką w groszki i cynowy dwojaczek - podwójną osłonkę na roślinki :)

Wszystko jest cudne i podarowane od serca, dlatego bardzo Iwojko dziękuję :) 




A Wy jeśli jeszcze nie znacie bloga Pod Jaworem, to koniecznie zajrzyjcie!
Przepadniecie na długo :)

W następnym poście pokażę jak wygląda mój wrześniowy balkon :)
Pozdrawiam Was serdecznie!

27 komentarzy:

  1. No.....nareszcie Ellinka coś napisała!Przepiękna zawieszka!Po prostu BOMBOWA,ODJAZDOWA!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieneczka jako zawieszka jest super i na pewno pieknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukieneczka jest boooska, zazdraszczam szczerze:) a na bloga utalentowanej już pędzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie znam, wiec zaraz ide zobaczyc, a sukienusia sliczna.
    pozdrawiam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. te zawieszki to specjalność "h&y "...bardzo je lubię...a dwojak do pozazdroszczenia....piekne prezenciki:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prezenty;) a blog znam;) Jeden z moich ulubionych;)
    Czekam na zdjęcia balkoniku;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe prezenty, sukienka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez cudenka! Ciesze sie, ze wrocilasz i poprosze napisac minimum 20 zaleglych postow :))))) Bo ja uwielbiam Cie odwiedzac. Bloga Pod jaworem nie znam, ide zaraz zobaczyc:)
    Pozdrawiam ze Slowacji, Basiu.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  9. miło ,że znowu jesteś
    pomysłowy "lawendziak"

    OdpowiedzUsuń
  10. łał jakie cuda!I lecę poznawać bo nie znam!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przejrzałam "pod Jaworem" faktycznie świetny blog.
    Prezenty śliczne :))) ale cieszę się, że się pojawiłaś :))

    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. jakże by tak nie znać tak zacnego bloga i jego właścicielki o tak wielkim serduszku jak widać, prezenty równie zacne, piękne i gustowne, niech Ci służą dobrze ;))
    to chyba prezent urodzinowy ??.
    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne prezenty:)bardzo lubię Twojego bloga za rewelacyjne zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bloga Iwojki znak i często tam wpadam.
    Dostałaś piękniusie prezenty! Twoje zdjęcia są prześliczne!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pod Jaworem bywam często :)
    sukieneczkę też taką posiadam i inne "ubranka" z tej kolekcji
    dobrze, że znowu jesteś
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że się tu odzywasz:)
    Pędzę pod Jawora skoro tak go zachwalasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ellinko przemiła, się nie spodziewałam, że taką reklamę rewelacyjną mi zrobisz:) Jestem w wielkim szoku,bo sobie cichutko i skromnie bloguję w kameralnej przestrzeni wirtualnej a tu nagle... Bum!Po twojej rekomendacji tyle miłych i nowych odwiedzin mnie spotkało. A przecież ja nie dlatego chciałam Ci prezent zrobić, tylko tak od serca i z wielkiej sympatii. :)))
    Buziaczki kochana Ellinko, najserdeczniejsze *)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ ja to doskonale wiem, że Ty tak od serca.. I jestem Ci ogromnie wdzięczna za to :) Ale nie będziemy Cię trzymać tylko dla wąskiego grona, nie ma to-tamto.. pięknem trzeba się dzielić :) niech inni też zobaczą :)
    Mam nadzieję, że się nie gniewasz, że tak bez pytania opublikowałam Twój banerek, ale to w słusznej sprawie :)
    Jesteś niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elleńko a o co ja mam się gniewać?
    Jestem wzruszona.
    Ściskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi sie to baaardzo podoba jestem uzalezniona od nowych pomysłow i czekalam na to ze znow pojawi sie cos nowego i zakochana jestem w Twojej łazience cuuudo
    magda c.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie ze znamy blog Iwoji:)
    Piekne prezenty, ta sukiesia jest nadzwyczajna.
    Ja juz tez poczynilam jesienne zmiany na tarasie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukieneczka! :)
    Fajnie, ze coś skrobnęłaś :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne prezenty otrzymałaś,sukieneczka urocza i bardzo pomysłowo wykonana,osłonka na kwiaty też bardzo mi się podoba. Takie prezenty dane od serca najbardziej cieszą.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Suknia w grochy- marzenie, świetny pomysł z tą zawieszką. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojeje,,jakie cudowne prezenty dostałaś,szczerze mnie powaliły!!buziaki dla Was dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawieszka boska :) widziałam takie w jednym ze sklepów. Niestety cena powalająca i chyba sama sobie taką uszyję :) Piękne grochy! Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin. http://niteczkowyczar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)