niedziela, 29 maja 2011

Na balkonie

Kolejna wersja mojego maleńkiego balkonu. 
W zeszłym roku dominowały intensywne kolory. Tym razem postawiłam na przewagę bieli i bladego różu. Wiosenne bratki pomału dogorywają... Winobluszcz ładnie się rozrasta już od kilku lat. Lubię też sundaville, która co roku pnie się po drabince i obficie kwitnie. W skrzynkach białe pelargonie i blado-różowe surfinie. Do tego kilka różności, których nazw nie znam...












A wszystkim odwiedzającym życzę udanej i słonecznej niedzieli :)

54 komentarze:

  1. Bardzo lubię Twoje aranżację, z wyczuciem potrafisz łączyć faktury i kolory...te dwie duże donice są obłędne...Zazdroszczę tych poranków przy kawie i wieczorów przy świetle tych uroczych latarenek:))
    Piekne zdjęcia!!
    Pozdrawiam
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  2. muy lindo tu balcón el farol y las flores cariños desde Argentina

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki ten Twój balkonik :) mimo, że mały ale bardzo ładnie zagospodarowany :)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny balkon Elle i jak zwykle piękne zdjęcia :)

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowny balkon i wszystko tak pięknie kwitnie!brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć,Ślicznie u Ciebie.Wydaje mi się,że moge pomóc w sprawie przynajmniej jednego kwiatka:)Ten bladoróżowy w glinianej doniczce, który stoi w saym rogu nazywa się Platycodon(z rodziny dzwonkowatych), nie przestrasz się jeśli po przekwitnięciu roślina uschnie:)Tylko nie wyrzucaj bryly korzeniowej, za rok znowu wypuści pędy.Przynamniej mnie tak mile zaskoczył:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i pokazałaś że nawet na malutkim balkoniku może być kwitnąco i magicznie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie śliczne balkony-ogrody:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycil mnie Twoj balkon.Piękny

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Barbara,
    I also like the soft colors like pink, white and pale green - it looks so inviting on your balcony -
    I wish you a wonderful Sunday - Ruth

    OdpowiedzUsuń
  11. P0dglądam, pierwszy raz bowiem i ja mam kwiatki na balkonie, a nie wywiane przez wiatr, wysuszone przez słońce badyle;-)
    Cudny balkon, kawa, robótka lub książka i świat może nie istnieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny balkonik! Umiesz wszystko dobrac razem, aranzacja znakomita. Pieknie wygladaja te dwie wysokie donice. No nie mowiac juz o kwiatach.... Bardzo originalne zestawienie, dobrze, ze nie zdecydowalas sie na dwie skrzynki i juz! :)

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  13. Prywatna , zielona oaza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bonjour ma chére amie Elle, Votre balcon est adorable!!!!
    De belles fleurs, les couleurs magnifiques et des décorations!
    Belle dimanche et nouvelle semaine
    Bisous
    Fleurette

    OdpowiedzUsuń
  15. Juz wiem ,gdzie sobie dzisiaj bede odpoczywala z kawka,,no ma sie rozumiec ze na Twoim uroczym,ukwieconym balkoniku!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna odsłona zachwycajaca i pachnąca....
    zabrakło mi tylko krzesełka i stolika malutkiego ale domyślam się,że nie ma już miejsca...

    Miłej niedzieli ELLE:))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknymasz balkon, nic tylko usiąść tam z książka w ręku i odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super odsłona i gratuluje konsekwencji, która mi nigdy nie wychodzi. Plan jedno a realizacja drugie

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie i słodko, czyli to, co misie lubią najbardziej:)
    Już się nie mogę doczekać, kiedy mój balkon będzie tak wyglądał.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam ;)

    mimo iż podałaś nazwy paru kwiatów nawet nie wiem jak je przyporządkować ;p tylko bratki stąd znam ;) ale wszytko wygląda baaaaaaaardzo ładnie :)
    Gratuluję :)

    Tobie również życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo romantyczny Twój balkon :) bardzo podoba mi sie kwitnace pnacze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznieeeeee!!! Ja też chcę takie donice na mój taras:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. taki maluni, a jaki cudny!
    posiedzę ...popatrzę...;-))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny balkon:) mój w podobnym stylu, ale coś u mnie słabo kwiaty sobie radzą:(

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie Elle ! Nawet malutki zakątek może przynieść dużo radości swoim wdziękiem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie:)))mój balkon też jest malutki,więc wiem jak trudno takowy zagospodarowac:)))A ten różowy kwiat to rozwar:)są jeszcze białe:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Slicznie na tym Twoim balkonie,wspaniale miejsce do odpoczynku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny balkonik, piękne pelargonie, wspaniałe aranżacje! Szkoda że połowa tych kwiatów niedostępna u mnie:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  29. ojej, jak ja Ci zazdroszczę... :} wszystko takie cudne! a najbardziej podoba mi się ta niska donica, ta jakby najbardziej zniszczona :) uwielbiam takie starocia!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Elle , замечательный балкон !!! %)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj piękny masz balkonik! :)
    Ja myślę cosik o naszym tarasiku ;) tylko kwiaty tutaj takie drogie :///
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Maly ale jaki piekny! sama mam mikrusi balkon i robie co moge by poczuc sie w nim dobrzue:) piekne fotki szczegolnie to z bratkiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie zaaranżowany balkon. Na moim to ledwo mozna stopę postawić. Królują tam wszelkie zioła,owoce i warzywa, czyli: pomidory, rzodkiewki, groszek, rukola, mięta, melisa, truskawki, poziomki i wiele innych.

    OdpowiedzUsuń
  34. Elle zjawiskowo u Ciebie :))
    aranżacja piekna:)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudnie Ellinko na twoim balkoniku. Piękne kwiaty, wspaniałe kolory i śliczne foty. Buziaki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  36. zdjęcia wspaniale oddają klimat na Twoim małym ogródku :), kolory absolutnie moje, pewnie bardzo by mi kaffka smakowała w takim otoczeniu :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyjemny masz balkonik. Tylko usiasc i odpoczywac!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Uroczy balkonik.
    Cudownie musi tam smakować kawa :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo piękny ten Twój balkonik.Myślę że ta kolorystyka to strzał w dziesiątkę, w towarzystwie wiklinowego płotka prezentuje się znakomicie !:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ piękny i romantyczny :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie!!!I tak rewelacyjnie potrafisz to piękno pokazać!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia,jak zwykle zresztą,o dziwo mogę u Ciebie zostawić komentarz,w większości blogów nie udaje mi się to:(

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny i bardzo przytulny zakątek!
    Piękna konewka, biała latarenka oraz ta prostokątna bielona donica- całość do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Droga Elle,

    Właśnie odkryliśmy Twój blog, który bardzo nam się spodobał. Chcielibyśmy zaproponować Ci możliwość publikacji wpisów z Twojego blogu na naszym portalu dla kobiet toteż prosimy o kontakt e-mailowy, żebyśmy mogli przesłać Ci szczegóły naszej oferty.

    Z góry dziękuję,

    Justyna,
    Redakcja Ladiva.pl
    http://www.ladiva.pl/

    OdpowiedzUsuń
  45. FAJNY , ZDJĘCIA TEŻ

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowny zakątek stworzyłaś na swoim balkonie i jak zwykle zdjęcia boskie.
    Buziaki Ellinko ślę .

    OdpowiedzUsuń
  47. Na tych zdjęciach Twój balkon wygląda bardzo urokliwie :) Aż się prosi, żeby usiąść z książką i zimną lemoniadą :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne kwiatuszki.Pewnie sama przyjemność spędzania choć małej chwili każdego dnia na takim balkoniku ;)

    Pozdrawiam,
    Maedlein.

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie to wygląda. Jestem pod wrażeniem. Zobacz także Najnowsze filmy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)